واحد اداری

 

معرفی واحد
 

با استعانت از درگاه خدواند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اجرای آئین نامه های اداری و استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی قزوین،ایجاد برقراری عدالت و افزایش رضایتمندی کارکنان بیمارستان و بمنظور مرتفع نمودن مشکلات تمامی پرسنل شاغل در این مرکز برای نیل به اهداف سازمانی و نیروی انسانی و با همفکری ،مشارکت و تعاملات سازنده این واحد از زمان افتتاح با بکارگیری افراد مجرب و متعهد  نسبت به انجام وظایف محوله شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در سیستم نظام سلامت کشور عزیزمان ایران باشیم.

 

نام و نام خانوادگی: سرکار خانم پرستو شاکری

سمت: مدیر امور عمومی آموزشی درمانی شهید رجایی

مدرک و رشته تحصیلی : کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی

اهم وظایف و اختیارات: 

  1. رسیدگی به پیشنهدات و تقاضای مربوط به مسائل اداری کارکنان

  2. تهیه وتنظیم برنامه های مختلف جهت هماهنگی واحد های تحت سرپرستی

  3. شرکت در جلسات و کمسیون های اداری

  4. نظارت بر نحوه تنظیم و اجرای قراردادهای مربوط به شرکت های خدماتی

  5. کنترل حضور وغیاب کارکنان

  6. ارسال به موقع آمار اداری

  7. رسیدگی به یشنهادات و تقاضاهای مربوط به کارکنان

  8. امضا وپاراف مکاتبات ونظارت بر حسن انجام واحدهای اداری از جمله :
    واحدهای کارگزینی، دبیرخانه، ماشین نویسی،امور نقلیه، نگهبانی،خدمات، تاسیسات شرکتهای خدماتی،مدیریت نیروی انسانی، مدیریت تشکیلات، آموزش و بودجه برنامه ای

 شماره تماس: 207-33335800، 33322410

آدرس: چهار راه پادگان_ کوچه شهید صفدری 
 
کارکنان زیر مجموعه

 نام و نام خانوادگی: افسانه قنبری
سمت: مسئول کارگزینی
مدرک تحصیلی: کاردانی
رشته تحصیلی: حسابداری
شماره تماس: 211-33335800
 
   شرح وظایف:

1. صدور احکام حقوقی کلیه پرسنل و تهیه و تنظیم حکم‌های انتصاب ، ارتقاء و . .
2. انجام امور مربوط به تمدید قرارداد کارکنان
3. تنظیم ارزشیابی سالیانه کارکنان
4. اعلام شروع بکار و پایان کار پرسنل ، امور مربوط به تسویه حساب و بازنشستگی کارکنان
5. مطالعه قوانین و بخشنامه‌های استخدامی و سایر بخشنامه‌ها ، انجام مکاتبات اداری و پاسخگویی به مراجعین و مسئولین مافوق و شرکت در جلسات
6. تهیه لیست امور رفاهی کارکنان از قبیل بن لباس ، عیدی ، یارانه مهد کودک
7. پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز واحد با توجه به پستهای بلاتصدی ، انجام امور مربوط به استخدام کارکنان
8. بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل 
  
            
نام و نام خانوادگی: نفیسه ذوالقدر
سمت: کارگزین
مدرک تحصیلی:دیپلم 
رشته تحصیلی: حسابداری
شماره تماس: 211-33335800

 
   شرح وظایف:

1. تنظیم لیست‌های اضافه کار و کارکرد ماهیانه و حق الزحمه کار اضافی کارکنان و ارسال به امور مالی
2. تهیه گزارشات لازم و ارائه آمارهای پرسنلی ، حقوقی ، اضافه کار و . . .
3. ثبت و صدور مرخصی‌های استحقاقی و استعلاجی کارکنان
4. نظارت و رسیدگی و کنترل حضور و غیاب کلیه کارکنان
5.  ثبت مشخصات پرسنل جدید و اقدامات مربوط به آنان
6. تنظیم و صدور انواع مأموریت کارکنان
    
نام و نام خانوادگی: محمد مافی
سمت: دبیرخانه
مدرک تحصیلی: دیپلم
رشته تحصیلی: علوم تجربی
شماره تماس: 210-33335800    
   شرح وظایف:

    1.کنترل تمام نامه های وارده و صادره
    2.ثبت نامه های دریافتی از مراکز و ارگانهای مختلف اعم از پزشکی قانونی- بیمه-دانشگاه و سایر مراکز تابعه دانشگاه
    3.ثبت نامه مشمولین حوزه نظام وظیفه
    4.انجام فکس و دریافت فکس های وارده به مرکز
    5. دریافت نامه های خارجی، کنترل ، ثبت و رساندن آن به شخص یا قسمت مورد نظر
    6.دریافت نامه های مربوط به پزشکان و رساندن آن به منشی یا مدیر گروه آن قسمت
    7.ثبت کلیه قراردادهای بیمارستان با پزشکان و ارگانهای مختلف و ثبت آنها در دبیرخانه و ارسال آن به مراکز ذیربط


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0