• آماده کردن طرح تحقیقاتی یا پیشنهاد تحقیق (Research proposal) اولین قدم در انجام یک پژوهش علمی است. پیش از آن که فرایند پژوهش شروع شود، محقق باید طرح پیشنهادی خود را به گروه آموزشی ارائه دهد و در صورتی که طرح پیشنهادی وی پس از طی مراحل تعریف  شده مورد تائید قرار گرفت می تواند پژوهش خود را شروع نماید. یک طرح تحقیقی تنها در صورتی با ارزش است که طرح پیشنهادی اولیه ی آن به خوبی و با دقت و به گونه ای نظام دار طرح ریزی شده باشد. عدم رعایت اصول علمی و معیارهای معمول در تهیه و تدوین طرح پیشنهادی ممکن است منجر به رد طرح شده و عملا زمینه برای شروع فرایند پژوهش فراهم نگردد، لذا آشنایی با چهارچوب طرح پیشنهادی و ساختار و ارکان آن و همچنین چگونگی آماده نمودن آن، یکی از اولین ضرورت های ورود به عرصه ی پژوهش برای پژوهشگران است.

     

    • پس از عقد قرارداد و شروع کار پژوهشی مجری طرح جهت دریافت هزینه مواد، وسایل و آزمایشات فرم مخصوص را تکمیل و پس از ضمیمه کردن پیش فاکتورها و تایید ناظر طرح  و درخواست خود را به معاون پزوهشی دانشکده تحویل دهد. همچنین برای دریافت بخشی از هزینه پرسنلی نیز فرم مربوطه تکمیل و به معاون پژوهشی دانشکده تحویل دهد.

     

    • مجری طرح با توجه به مدت انجام طرح تحقیقاتی گزارش پیشرفت طرح خود را در سه مرحله پس ار تایید ناظر طرح به معاون پژوهشی دانشکده ارائه نماید.

     

    • جهت اعلام خاتمه طرح  مجری طرح مقاله چاپ شده و یا برگه موافقت با چاپ مقاله خود را پس از تایید ناظر طرح مبنی بر اینکه مقاله ارائه شده منتج از طرح بوده و اهداف طرح را پوشش می دهد را به دانشکده جهت اعلام خاتمه طرح و پرداخت مابقی مطالبات مجری به دانشکده ارائه نماید.

    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0