• ساعت : ۱۳:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ 
  • کد خبر : ۲۲۸۸۷
برگزاری آزمون كشوری كارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی

      به استحضار می ساند با توجه به برگزاری آزمون کشوری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 04/03/1402 و 05/03/1402 و الزام اطلاع رسانی موارد مرتبط با محل برگزاری آزمون ، خواهشمند است جهت قرار دادن موارد ذیل در صفحه اصلی پورتال دانشگاه دستور اقدام مقتضی صادر فرمایید.

1- محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین و در دانشکده پرستاری ،مامایی می باشد.

2- درب ورود به جلسه آزمون از ساعت 30/7 در نوبت صبح و 30/13 در نوبت بعدازظهر باز می باشد و 15 دقیقه قبل از شروع آزمون درب سالن ها بسته خواهد شد.

3- جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 31 اردیبهشت لغایت 5 خرداد ماه به سامانه sanjeshp.ir مراجعه نمایید(در صورت نیاز به تمدید از طریق سامانه اطلاع رسانی خواهد شد).

4- لازم است داوطلبان کارت ورود به جلسه،کارت ملی یا شناسنامه عکس دار، ماسک، لوازم التحریر شخصی از قبیل خودکار، مداد، پاک کن، ماشین حساب غیر قابل برنامه ریزی(برای تعدادی از رشته ها) مدادتراش- سنجاق جهت الصاق کارت به همراه داشته باشند.

5- داوطلبان از آوردن هرگونه وسیله اضافه از قبیل کیف ، کتاب و گوشی همراه ، هندزفری، ساعت هوشمند و ......خودداری نمایند. در صورت مشاهده هر یک از موارد در جلسه به عنوان تخلف در آزمون برخورد خواهد شد.

6-   رد و بدل کردن لوازم التحریر بین داوطلبان ممنوع است. در صورت نیاز از مدیر آزمون درخواست نمایند.

7- رعایت کلیه نکات بهداشتی و استفاده از ماسک توسط داوطلبین در طول برگزاری آزمون الزامی است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0